Toverland en L1, al 10 jaar een magische combinatie

Toverland en L1, al 10 jaar een magische combinatie

Wie had 10 jaar geleden kunnen vermoeden dat Toverland zou uitgroeien tot het beste attractiepark van Nederland (TROS Radar 2010) met tal van attracties voor jong en oud, binnen en buiten? In 2004 werd reeds de tweede hal geopend, evenals een wereldprimeur op achtbaangebied, de Booster Bike. Slechts een paar jaar later, in 2007, opende Toverland haar ‘paradepaardje’ Troy, de grootste, snelste, hoogste en langste houten achtbaan van de Benelux. In 2008 opent het Toverhuis, waarna het park in 2010 uitbreidt met Scorpios en de Paarden van Ithaka. En nog steeds breidt het park uit. Zomer 2012 zal het eerste deel van het buitengebied, een belevingsgebied met water in de hoofdrol, geopend worden.

Als ik kon toveren is tevens de naam van een bijzondere actie: om haar jubileum te vieren maakt attractiepark Toverland 10 magische wensen van kinderen waar. Van een vaart met een luchtballon, een helicoptervlucht tot een dagje topmodel zijn, niets is te gek. Kijk voor meer informatie op www.toverland.nl of www.alsikkontoveren.nl

Open en eerlijk
Sinds de opening van Toverland is er een goede band tussen L1 en Toverland. Pieter Huijsmans, Hoofd Marketing van attractiepark Toverland: “Gedurende de afgelopen jaren is deze samenwerking uitgegroeid tot een open en eerlijke relatie, die niet alleen commercieel gericht is. Er is sprake van een win-win situatie, waarbij in onderling overleg mogelijkheden en openingen gezocht worden. Hierbij kun je denken aan acties voor kijkers en luisteraars van L1. De media-adviseur denkt met ons mee. Samen met de ontwikkelingen binnen ons park zie je ook een ontwikkeling in onze mediabestedingen. Van alleen televisie naar additionele inzet van radio en online tot sponsoring van voetbalwedstrijden en carnavalsuitzendingen. In overleg met de media-adviseur zoeken we naar een optimale mix en profiteren zo maximaal van de media van L1”.

Logo 1Limburg

Programma's