Tinnemans Keukens, een begrip in heel Limburg

Tinnemans Keukens, een begrip in heel Limburg

Tinnemans Keukens is dit jaar genomineerd om naast beste keukendetaillist van Limburg ook beste keukendetaillist van Nederland te worden! Net zoals L1 een leidend informatiemedium wil zijn streeft Tinnemans Keukens ernaar de beste keukenzaak in Limburg te zijn. En dat lukt aardig! Voor het 9de jaar op rij is Tinnemans Keukens door consumenten uitgeroepen tot de beste keukenzaak van Limburg. Sinds de start van een reclamecampagne op L1 is de naamsbekend van Tinnemans Keukens enorm vergroot. Je kunt wel stellen dat L1 er mede voor heeft gezorgd dat het begrip Tinnemans Keukens van Mook tot aan Eijsden bekend is geworden. Een goede relatie met een media-adviseur die het bedrijf kent en anticipeert op vragen en ontwikkelingen in de markt levert daarbij natuurlijk ook een positieve bijdrage.

In de sfeervolle showroom van Tinnemans Keukens te Ittervoort treft u een groot assortiment aan van prachtige kwaliteitskeukens met onuitputtelijke mogelijkheden, in verschillende stijlen, materialen en prijsklassen. Kwalitatieve keukenapparatuur maakt de keuken helemaal af. Met al meer dan 30 jaar ervaring in de keukenbranche weet Tinnemans Keukens precies wat er allemaal komt kijken bij de aanschaf van een nieuwe keuken. Het is dan ook niet voor niets dat Tinnemans Keukens op basis van nominaties en motiveringen uitgeroepen is tot één van de drie finalisten voor de Verkiezing Keukendetaillist van het Jaar. Op 21 november wordt de winnaar bekend gemaakt. Kijk voor meer informatie over klik hier.

Herkenbaarheid door reclamecampagne
Tinnemans Keukens zet verschillende soorten media in om hun communicatiebudget te benutten. In 2010 is Tinnemans Keukens gestart met zowel een radio- als TV-campagne op L1. De naamsbekendheid is gedurende deze periode enorm vergroot. Een leuk weetje, de radiocommercial wordt ook gebruikt als wachtmelodie van de telefoon. Mensen herkennen de telefoonstem omdat ze deze eerder op de radio gehoord hebben. Een enthousiaste klant: “zelfs aan de telefoon spreekt de directeur mij persoonlijk toe als ik moet wachten!”. Wanneer klanten de showroom bezoeken en directeur Fred Claessen aan het koken zien dan herkennen ze hem van de reclame op L1 TV. Een andere leuke reactie: ‘Goh, we herkennen die meneer van de reclame, is de directeur nu aan het koken?”. De reclamecampagne zal ook dit jaar hervat worden, aangevuld met online reclame op l1.nl dit om de mediamix verder te complementeren. Fred Claessen: “De samenwerking van L1 en Tinnemans Keukens is gebaseerd op een belangrijk fundament: de beste zijn in je vak”.

Logo 1Limburg

Programma's