Onderzoek: tv-reclame werkt voor ieder bedrijf

Onderzoek: tv-reclame werkt voor ieder bedrijf

Data2Decisions heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van reclame voor (kleine) bedrijven. Hieruit blijkt dat tv-reclame verantwoordelijk is voor 80% van de uit reclame voortvloeiende verkopen.

Volgens het onderzoek is tv-reclame effectief voor alle merkgroottes en zorgt het juist ook bij kleine budgetten op efficiënte wijze voor een stijging van de verkoop. Maar proportioneel is het verkoopeffect van tv-reclame het grootst voor kleine merken, vanwege het vermogen van tv-reclame om merkgroei te realiseren.

"TV-reclame is effectief voor alle merkgroottes"

Dat komt omdat kleine merken starten vanuit een kleine positie en vaak nieuwe merken zijn die een nieuwe propositie communiceren. Dat ‘nieuw zijn’ trekt optimaal de aandacht van tv-kijkers.

Uiteraard ondersteunt en adviseert L1 u graag bij het op touw zetten van een spraakmakende tv- campagne. Met een bereik van bijna een kwart miljoen kijkers per dag is L1 een uniek platform voor adverteerders om imago op te bouwen of naamsbekendheid te vergroten. Schroom niet om contact op te nemen en uw specifieke wensen te bespreken via 043-8506000 of reclame@l1.nl.

Tour de L1mbourg in Gulpen-Wittem met Bram Tankink en Nicole Ramaekers

Tour de L1mbourg in Gulpen-Wittem met Bram Tankink en Nicole Ramaekers

L1mburg Centraal - 18 september 2020

L1mburg Centraal - 18 september 2020

Tour de L1mbourg Kwizzele - 18 september

Tour de L1mbourg Kwizzele - 18 september

L1mburg Centraal: weinig Limburgers vrezen voor hun baan in coronatijd

L1mburg Centraal: weinig Limburgers vrezen voor hun baan in coronatijd

L1mburg Centraal: Musica Sacra, ook tijdens coronacrisis

L1mburg Centraal: Musica Sacra, ook tijdens coronacrisis

L1mburg Centraal: Miss Patty Pam-Pam in Drag Race Holland

L1mburg Centraal: Miss Patty Pam-Pam in Drag Race Holland

Logo 1Limburg

Programma's