Onderzoek: tv-reclame werkt voor ieder bedrijf

Onderzoek: tv-reclame werkt voor ieder bedrijf

Data2Decisions heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van reclame voor (kleine) bedrijven. Hieruit blijkt dat tv-reclame verantwoordelijk is voor 80% van de uit reclame voortvloeiende verkopen.

Volgens het onderzoek is tv-reclame effectief voor alle merkgroottes en zorgt het juist ook bij kleine budgetten op efficiënte wijze voor een stijging van de verkoop. Maar proportioneel is het verkoopeffect van tv-reclame het grootst voor kleine merken, vanwege het vermogen van tv-reclame om merkgroei te realiseren.

"TV-reclame is effectief voor alle merkgroottes"

Dat komt omdat kleine merken starten vanuit een kleine positie en vaak nieuwe merken zijn die een nieuwe propositie communiceren. Dat ‘nieuw zijn’ trekt optimaal de aandacht van tv-kijkers.

Uiteraard ondersteunt en adviseert L1 u graag bij het op touw zetten van een spraakmakende tv- campagne. Met een bereik van bijna een kwart miljoen kijkers per dag is L1 een uniek platform voor adverteerders om imago op te bouwen of naamsbekendheid te vergroten. Schroom niet om contact op te nemen en uw specifieke wensen te bespreken via 043-8506000 of reclame@l1.nl.

Logo 1Limburg

1Lunch: Politicus zoekt 'online bullies' thuis op

1Lunch: Politicus zoekt 'online bullies' thuis op

Man die zijn dode moeder in huis verborg weer voor de rechter, traumahelikopter naar ernstig ongeval, tennisster Demi Schuurs gaat opnieuw meedoen aan de WTA Finals en politicus zoekt mensen op na online scheldkanonnades. Dit en meer in onze 1Lunch.

Programma's