Campagne uitgelicht: LIOF - M!ss!e L!mburg

Campagne uitgelicht: LIOF - M!ss!e L!mburg

LIOF is de regionale ontwikkelingsmaatschappij voor Limburg en ondersteunt innovatieve ondernemers met advies, netwerk en financiering. Hun missie? Om samen met Limburgse ondernemers van Limburg de slimste, duurzaamste en gezondste provincie van Nederland te maken! En precies dat is waar M!ss!e L!mburg voor in het leven is geroepen, om samen met ondernemend Limburg op missie te gaan om écht verandering teweeg te brengen.

Dat alles start op 8 juli met een heus kick-off event met prominente sprekers van vooruitstrevende bedrijven als  Tony's Chocolonely, Desso, Pharmi en Stogger! Samen met L1 heeft LIOF's Marketing & Communicatiemanager, Hortense Janssen, een campagne ontwikkeld die de B2B-doelgroep van dit evenement moet aanspreken om daarmee zoveel mogelijk aanmeldingen te realiseren.
Door onze radiospot in te zetten in de spitsuren bereiken we zakelijk Limburg op het moment dat we ook écht de aandacht hebben Hortense Janssen, Manager Marketing & Communicatie

Een effectieve combinatie

De uitdaging van LIOF richt zich met dit project dus met name op de B2B-markt, een markt die met name via L1 Radio en online-kanaal 1Limburg uitstekend wordt bereikt. 'Door onze radiospot in te zetten in de spitsuren bereiken we zakelijk Limburg op het moment dat zij onderweg zijn, een moment waarop men ook aandacht heeft voor onze boodschap', vertelt Janssen. 'En door de boodschap op verschillende andere momenten gedurende de dag te communiceren via online bannering wordt de ondernemer regelmatig geattendeerd. Radio en online is voor ons een effectieve combinatie om onze doelstelling te behalen.'

Radiospot LIOF - M!ss!e L!mburg

|

Van grote ambitie naar een concrete boodschap

Maar alleen het bepalen van het juiste moment om de boodschap te verspreiden is niet voldoende. De boodschap op zichzelf moet ondernemend Limburg ook aanspreken wil de campagne echt effect sorteren. Hortense Janssen zegt daarover: 'We hebben natuurlijk heel wat te vertellen, want het is een koers met een flinke ambitie. Het bleek lastig om die boodschap samen te vatten in enkele woorden, met name in de online banners. We zijn dan ook erg blij met de hulp van de media-adviseur én marketeer van L1 die ons daar uitstekend bij hebben geholpen.'

De campagne van LIOF - M!ss!e L!mburg is prominent zichtbaar geweest tot 7 juli op L1 Radio en op de 1Limburg website en app.

Bereikcijfers L1/1Limburg
Bereikcijfers L1/1Limburg

Wilt u ook adverteren in Limburg? Neem dan contact op met onze media-adviseurs

Rob Goossens - Regio Noord-Limburg
Rob Goossens - Regio Noord-Limburg
Roy Gulikers - Regio Midden-Limburg
Roy Gulikers - Regio Midden-Limburg
Wim Buck - Regio Parkstad en Duitsland
Wim Buck - Regio Parkstad en Duitsland
Ronald Nieuwkamp - Regio Maastricht-Heuvelland
Ronald Nieuwkamp - Regio Maastricht-Heuvelland
Download onze reclamebrochure
Download onze reclamebrochure

L1mburg Centraal: grote brand Valkenburg sloopt twee panden

L1mburg Centraal: grote brand Valkenburg sloopt twee panden

Volgende week wisselvallig en niet warmer dan normaal

Volgende week wisselvallig en niet warmer dan normaal

Postbus 31 - 1 augustus 2021

Postbus 31 - 1 augustus 2021

Week van de Limburgse Popmuziek 2021 - Rewind

Week van de Limburgse Popmuziek 2021 - Rewind

L1mburg Centraal - 31 juli 2021

L1mburg Centraal - 31 juli 2021

L1mburg Centraal: de roerige start van Camille Oostwegel

L1mburg Centraal: de roerige start van Camille Oostwegel

Logo 1Limburg

Brand Valkenburg: Twee panden gesloopt

Brand Valkenburg: Twee panden gesloopt

Een grote brand heeft in de nacht van zaterdag op zondag twee leegstaande panden aan de Plenkertstraat in Valkenburg volledig verwoest. Alleen de gevels staan nog overeind. Vanwege instortingsgevaar worden beide gebouwen zondag gesloopt.

Programma's