Campagne uitgelicht: Auto Coumans

Campagne uitgelicht: Auto Coumans

Het Limburgse familiebedrijf met passie voor Italiaanse auto's, dát is Auto Coumans uit Geleen. De nieuwe campagne via L1 TV, L1 Radio en online moest dan ook bol staan van de Italiaanse passie, maar uiteraard ook met prachtige Italiaanse auto's. Samen met Peter Coumans zijn we op zoek gegaan naar de ideale combinatie tussen passie voor alles wat Italiaans is en de beste boodschap voor zijn doelgroep, de Limburger.

TV-commercial Auto Coumans

Italiaanse passie

Al meer dan 30 jaar presenteert Auto Coumans elke keer opnieuw het nieuwste Italiaanse vakmanschap aan gepassioneerde autoliefhebbers. Naast het bekende premiummerk Alfa Romeo, biedt het bedrijf ook de ruige Jeep, de brutale Abarth, de stijlvolle Fiat en andere automodellen aan in de showroom in Geleen. Eigenaar Peter Coumans weet als echte autoliefhebber precies de juiste selectie te maken en bied zijn bedrijf een uniek en exclusief aanbod auto's, zowel online als fysiek. En zoals het de Italiaanse familiaire gastvrijheid betaamd komt de aroma van een vers gezet kopje koffie al tegenmoet bij het betreden van de showroom. Dat alles draagt bij aan de onvergetelijke ervaring die Auto Coumans wilt neerzetten, gedreven door Italiaanse passie.

Maar hoe vertaal je zoveel passie naar een communicatiecampagne gericht op de Limburgse consument. Dat was voor Coumans een eenvoudige vraag. "We willen de Limburger graag laten zien wie we zijn en dat we passie hebben voor wat we doen. En juist die passie en beleving willen we graag overbrengen op onze doelgroep. Voor mij is het rijden van een stoere of elegante Italiaanse auto dan de crème de la crème".
 

We willen de Limburger graag laten zien wie we zijn en dat we passie hebben voor wat we doen Peter Coumans, Eigenaar

Radiospot Auto Coumans

|

Televisie, radio & online

De campagne is wat dat betreft een schot in de spreekwoordelijke roos met als absoluut klapstuk de tv-commercial. Samen met Hout Video is er hard gewerkt aan een commercial die niet alleen de sfeer van het bedrijf overbrengt, maar die juist als doel heeft om midden in dat Italiaanse karakter een heldere boodschap over te brengen.

De bannerset die in samenwerking met L1 is geproduceerd vormt daar geen uitzondering op. Een heldere boodschap gecombineerd met mooie karakteristieke foto's van het nieuwe Fiat 500 centrum nodigt de doelgroep uit om een bezoek te brengen aan de showroom in Geleen. En om het crossmediale karakter van de campagne te benadrukken zien we diezelfde boodschap sterk terugkomen in de radiospot. Daarin wordt de nadruk zelfs extra gelegd op de elegante nieuwe Fiat 500 elektrisch waarin je volgens Auto Coumans pas echt het ultieme gevoel van elektrisch rijden ervaart.

De campagne van Auto Coumans zal prominent zichtbaar zijn tot einde 2021 op L1 TV, L1 Radio en op de 1Limburg website en app.

Wilt u ook adverteren in Limburg? Neem dan contact op met onze media-adviseurs

Route Regio: heeft COVID ons op de werkvloer ook iets positiefs gebracht?

Route Regio: heeft COVID ons op de werkvloer ook iets positiefs gebracht?

Route Regio: Bas van Neer wil cabaret in het Limburgs maken

Route Regio: Bas van Neer wil cabaret in het Limburgs maken

Persconferentie Rutte op alle kanalen van L1

Persconferentie Rutte op alle kanalen van L1

Óngerwaeg en het zwembad van Nieuwstadt

Óngerwaeg en het zwembad van Nieuwstadt

Limburg in Beweging - kracht: armen rug en borst - 13 april 2021

Limburg in Beweging - kracht: armen rug en borst - 13 april 2021

L1mburg Centraal - 12 april 2021

L1mburg Centraal - 12 april 2021

Logo 1Limburg

Programma's