Als elke seconde telt..

Als elke seconde telt..

​Zoals bekend is tv en radio een strak geplande wereld. Bovendien wordt er ook bij ons steeds verder geautomatiseerd.

Voor de correcte boeking van de reclameblokken in de uitzendschema’s is het daarom essentieel dat de technische lengte van aangeleverde commercials, gelijk is aan de vooraf ingekochte lengte. Bij afwijkingen komen we in de knel met de lengte van de blokken en daarmee ook met de lengte van de radio- en tv-uitzendingen.

Daarnaast, en zo eerlijk zijn we ook, betekent een afwijking van een paar seconden al snel een flinke korting. We werken met een secondeprijs en dan zijn 2 seconden bij een 20 seconden commercial al meteen een korting van 10%.

Wij willen iedereen in het creatieve proces vragen hier extra alert op te zijn en dit goed af te stemmen met de opdrachtgever. Het zal altijd gaan om de juiste afweging tussen het creatieve idee, de boodschap(pen) in de commercial en de lengte van de spot. We werken met spotlengtes in veelvouden van 5, dus 5 seconden, 10 seconden, 15 seconden, 20 seconden enz,. wat voldoende mogelijkheden biedt om de juiste lengte te kiezen. Bij inkoop van de gewenste spotlengte verwachten wij dat deze ook als maximaal aangehouden wordt.

Mochten hier nog vragen over zijn dan horen we dat graag.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Logo 1Limburg

Burenruzie leidt tot schedelbreuk en gehoorverlies

Burenruzie leidt tot schedelbreuk en gehoorverlies

De rechter heeft een 27-jarige man uit Landgraaf veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk. Hij sloeg in december 2018 zijn buurman in elkaar met een honkbalknuppel. Het slachtoffer hield er een schedelbreuk en gehoorverlies…

Programma's